עיצוב לוגו הוא לא משימה פשוטה – מלאכת העיצוב צריכה להביא בתוכה את מהות, העסק, הערכים שלו, וליצור תדמית זכירה וייחודית למותג שמייצג הלוגו. לחברות הדיגיטל השונות, עיצוב לוגו הופכת למשימה קשה אף יותר, מפני שיש דברים ייחודיים בפרסום חברות כאלה השונים מפרסום חברות "רגילות". כאן ננסה לעשות לכם סדר בכל הקשור לעיצוב לוגו לחברות דיגיטל, ועל מה אתם צריכים להתעקש ולהקפיד כשאתם מעצבים או רוכשים לוגו לחברה שלככם.

לוגואים מצליחים

מה מייחד חברת דיגיטל?

חברות דיגיטל הן חברות הפועלות רק או בעיקר במרחב הדיגיטלי/אינטרנטי. אלו הן חברות המציעות מוצרים או שירותים שלא מצריכים לקום מהספה כדי לרכוש אותם, כמו שירותי עיצוב, כתיבה או פרסום ברשתות החברתיות. חברות אלה זקוקות למיתוג ופרסום השונים מאלה של חברות "רגילות" – רוב קהל היעד שלהן נמצא באיזור בו הן עובדות – במרחב הדיגיטלי, באינטרנט וברשתות החברתיות, וקהל יעד זה דורש פרסום אחר המיועד לדיגיטל.

כשאנחנו חושבים על עיצוב לוגו לחברת דיגיטל, אנחנו מתמקדים בעיצוב לוגו דינאמי שיכול לעבור בכל פלטפורמה דיגיטלית – באנר באתרי אינטרנט, פרסומות בפייסבוק או באינסטגרם ועוד.

עיצוב לוגו דינאמי – מה זה אומר?

  1. נקי ככל האפשר: לוגו העמוס בפרטים קטנים יכול להתפספס כשהוא מוצג בגודל קטן – הפרטים יכולים ללכת לאיבוד ולהפוך ללא ברורים. חשוב לעצב לוגו המורכב מכמה שפחות צורות ומרכיבים, ושאפשר לזהות ולזכור אותו בכל גודל.
  2. כמה שפחות צבעים: צבעים רבים בלוגו יכולים להעמיס על המוח ו"להתערבב" כשהם מוצגים בקטן. מומלץ לעצב לוגו תוך שימוש בפלטת צבעים מוגבלת או בשחור לבן.
  3. מובן בכל קונסטלציה: את הלוגו שנעצב נרצה להעביר במבחן הנגטיב: האם בצבעים מנוגדים הוא עדיין יהיה זכיר? האם עדיין יהיה אפשר לזהותו? חשוב לייצר את הלוגו כך שהוא יוכל לעבוד בכל צבע ובכל פלטפורמה ולהיות זכיר, ברור וחד.

בכל מה שקשור לעיצוב לוגו לחברות דיגיטל חשוב להקפיד גם על שני דברים טכניים:

  1. ייצוא בפורמט וקטורי: כדי שיהיה ניתן להגדיל ולהקטין את הלוגו מבלי לפגוע באיכותו, חשוב לייצא את העיצוב בפורמטים Ai, PDF. פורמטים אלה מאפשרים לנו לשחק עם הגודל של הלוגו ולהתאים אותו לפלטפורמות שונות.
  2. קובץ PNG וJPEG: בנוסף לפורמטים הוקטוריים, חשוב לייצא את הלוגו גם בפורמטים פיקסליים שיאפשרו לשים את הלוגו כתמונה. למה אנחנו צריכים את זה? תמונות פרופיל ברשתות החברתיות, הדבקת התמונה להדפסה ועוד.

אז, במידה ואתם מעצבים לוגו לחברת דיגיטל או בעלי חברת דיגיטל המחפשים שירות עיצוב לוגו לעסק, הקפידו על הדגשים הבאים וכך תבטיחו לוגו שיעמוד בכל הסטנדרטים, גם בדיגיטל.

רוצים גם אתם עיצוב לוגו כמו של הגדולים?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנטי Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה בInterload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם.

websense_admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *