פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, וכיאה לכך יש לה כוח מסחרי עצום. אתם בתור בעלי עסק או מוצר שרוצים לקדם ולייעל את היקף המכירות, צריכים לדעת להשתמש בפייסבוק בתור כלי קידום יעיל וטוב. על עולם הקידום דרך פלטפורמת פייסבוק ומדוע כדאי לכם להיכנס עוד היום לקידום ברשתות החברתיות- בכתבה הבאה.

פייסבוק והקשר לעולם הקידום

פייסבוק היא אחת המילים המוכרת והנפוצות ביותר בעולם. כיום מעטים האנשים שלא מכירים או לא שמעו את הביטוי פייסבוק במהלך חייהם, וזה ממחיש את כוחה של הרשת החברתית הזו. מעבר לקשרים החברתיים הנפלאים ושעות הפנאי הרבות שפייסבוק עשוי למלא לנו במהלך חיינו, ניתן להשתמש בפייסבוק בתור כלי קידום ושיווק לכל דבר ועניין.

פרסום בפייסבוק הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים החמים במגזר העסקי. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד: כמות האנשים והלקוחות הפוטנציאליים שאתם עשויים לפגוש בפייסבוק היא אדירה ועצומה. ביחס לכל פלטפורמה אחרת שדרכה נהוג לשווק ולקדם מוצרים או שירותים של אנשים, מדובר בפלטפורמה מובילה בכל המגזרים, בעיקר בשל היותה נוחה ויעילה. הקשרים החברתיים שאתם יוצרים בפייסבוק, מתבססים במובן רב על מכנים משותפים. אנשים שעוסקים בגלישה, ייכנסו לקבוצות גלישה שמאגדות גולשים רבים מרחבי העולם, הארץ, השכונה או האגודה שבה הם משתתפים- מה שיוצר למעשה את קבוצות האנשים. כיצד העניין הזה מתקשר לעולם הקידום ומדוע הקשרים החברתיים מהווים יתרון?

רשת חברתית

קשרים חברתיים ועוד

ובכן בשביל להמחיש את הנושא נשתמש בדוגמא. אתם בעלי חברה למכירת מוצרי גלישה הכוללים גלשנים, בגדי ים, חליפות גלישה ועוד. החלטתם שאתם רוצים לצאת במסע פרסום ושיווק מטורף על מנת להגדיל את היקף המכירות שלכם. מדוע פייסבוק מתאימה עבורכם?

היתרון הגדול בשימוש בפייסבוק לצורך קידום, הוא היכולת שלנו לבחור במדוייק את סוג האוכלוסייה שאליה אנו רוצים להגיע. אם נמשיך עם הדוגמא שלנו, המטרה שלנו היא להגיע לאנשים מתחום הגלישה- בין אם אנשים פרטיים ובין אם חברות שעוסקות בתחום. לשם כך, נבחר לבצע קידום בפייסבוק שיתמקד באותן אוכלוסיות. קבוצת הגולשים שהזכרנו קודם לכן, היא דוגמא אחת לאנשים שנקראים "לקוחות פוטנציאליים". המטרה שלנו היא להביא למכירה גדולה יותר של כמות המוצרים, ולכן אנו צריכים לפנות לאנשים העוסקים בתחום.

קידום בפייסבוק שמבוצע בצורה טובה ואיכותית, ומתמקד באוכלוסיות שהמוצר שלכם רלוונטי עבורם- מניב תוצאות ברוב המקרים. התוצאות במילים אחרות שוות ערך למכירות או להגדלת היקף המכירות של המוצר שלכם. חשוב לציין שהקידום בפייסבוק דורש הבנה והכרה של המערכת, ולכן אם החלטתם לקדם את המוצר שלכם דרך עולם הפייסבוק, צרו קשר עם אחת החברות לקידום אתרים ומוצרים שמתמחות ברשתות החברתיות, והמתינו בסבלנות עד לעליית היקף המכירות (כך תוכלו לחסוך משאבים יקרים בדמות זמן וכסף..).

websense_admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *